Extreme Professional Fitness Equipment - K-Sport

wybierz język: en pl

Polecane produkty

Blog

Przysiady

Przysiady ze sztangą – prawidłowa technika oraz korzyści

Przysiady ze sztangą to ćwiczenie wykonywane przez większość osób trenujących siłowo, niestety spora grupa osób wykonuje je nieprawidłowo. Skutkuje to mizernymi efektami treningowymi, a nierzadko także kontuzjami. W artykule tym przedstawimy jak dojść do perfekcji w kwestii przysiadów. Przedstawimy od jakich ćwiczeń należy zacząć na początku i jak modyfikować treningi. Dodatkowo opiszemy jak przygotować się(..)

Opublikowano: 18/06/2018 przez: K-Sport

Jak dobrze uderzać w worek treningowy?

Aktualny polski rekord w długości uderzenia w worek treningowy wynosi 15 godzin. Dokonała tego grupa sportowców, którzy boksowali w formie sztafety. Najdłuższa seria uderzenia przez jednego sportowca wynosiła aż 75 min! Na szczęście zwykły trening na worku nie trwa aż tak długo, a mimo to przynosi znakomite efekty. Na jakie rezultaty możemy liczyć i jak(..)

Opublikowano: 16/06/2018 przez: K-Sport

Ławeczka do ćwiczeń – jaką wybrać?

Ławeczka do ćwiczeń to sprzęt, który znajdziemy w każdej, nawet słabo wyposażonej siłowni. Sprzęt bardzo prosty, niedrogi, ale przy tym niezwykle pomocny podczas wykonywania treningu siłowego. Jakie rodzaje ławeczek do ćwiczeń są dostępne i na co warto zwrócić uwagę podczas ich zakupu? W artykule odpowiemy na nurtujące Cię kwestie. Ławeczka do ćwiczeń – warianty Na(..)

Opublikowano: 06/06/2018 przez: K-Sport

Jak zrobić pierwszą pompkę?

Temat pompek pojawia się na naszym blogu co jakiś czas. Pisaliśmy już jak prawidłowo wykonywać pompki oraz co daje wykorzystanie w treningu poręczy do pompek. Jednak zdajemy sobie sprawę, że dla wielu osób, szczególnie kobiet, wykonanie choćby jednej poprawnej klasycznej pompki jest czasami ogromnym wyzwaniem. Dlatego dziś podejmiemy temat jak wykonać swoją pierwszą prawidłową pompkę,(..)

Opublikowano: 22/05/2018 przez: K-Sport