10 sposobów na zwiększenie motywacji do ćwiczeń

2020-10-19
10 sposobów na zwiększenie motywacji do ćwiczeńNa zewnątrz jest zimno, praca sprawia, że ​​czujesz się wyczerpany i ospały, a dodatkowo siłownie pozamykane. Przebywanie w łóżku pod kołdrą może łatwo stać się domyślną opcją nawet dla najbardziej wysportowanych osób. O tej porze roku warunki zewnętrzne utrudniają dotrzymanie kroku Twoim celom zdrowotnym, fitness i żywieniowym. Chociaż można zrobić sobie przerwę, aby cieszyć się sezonem, odrobina motywacji do trzymania się go, gdy nastają ciężkie czasy, może znacznie przyczynić się do poczucia energii, sprawności i osiągnięcia długoterminowych celów.

  • Ulubiony cytat
Cytaty mogą pomóc Ci poczuć się silnym i gotowym do zmierzenia się ze światem. Zrób zrzut ekranu z cytatem, który widzisz w mediach społecznościowych, który naprawdę trafia w sedno, powtórz ulubiony cytat, zanim wybierzesz się na sesję treningową lub napisz ją żeby widzieć w rzucającym się miejscu w domu.

  • Powód treningu
Ustalenie powodów stojącymi za treningami zainspiruje Cię do podjęcia pracy. Czy robisz to, aby poprawić poziom cholesterolu? Zbudować mięśnie? Schudnąć? Pomóż organizacji charytatywnej? Cokolwiek to jest, niech cię zmotywuje do podjęcia pracy.

  • Przygotuj plan
Cele mogą czasami wydawać się wzniosłe i nieosiągalne, więc poświęć trochę czasu na zapisanie każdego z celów i zaplanowanie ich osiągnięcia. To pokaże Ci, jaką pracę musisz włożyć, aby osiągnąć sukces. Posiadanie planu może Cię zmotywować, osiągając mniejsze cele milowe, jednocześnie pracując nad większymi, długoterminowymi celami.

  • Symulacja wyścigu
Nic tak nie podkręca motywacji, jak przygotowanie do wyścigu. Kiedy nie ścigasz się, może być trudno poczuć to podekscytowanie i motywację do treningu. Dobra wiadomość jest taka, że ​​nie musisz zapisywać się na wyścig, aby uzyskać korzyści - po prostu udawaj. Zasznuruj buty wyścigowe, załóż zestaw startowy, przećwicz odżywianie w dniu wyścigu lub wykonaj trening przed wyścigiem.

  • Pobierz podcast
Słuchanie podcastu związanego z Twoim sportem, osiągnięciami lub sposobem myślenia może utrzymać psychiczne zaangażowanie i motywację. Wybierz serię, która jest prowadzona przez ekspertów i pozwala dowiedzieć się więcej o doskonaleniu techniki. Lub wybierz serię, w której będą rozmawiać z innymi sportowcami o ich podróży i doświadczeniach. Będziesz mógł odnieść się do ich historii o sukcesach lub trudnościach i poczujesz się, jakbyś nie był sam, co jest dość motywującym aspektem.

  • Podkręć muzykę
Spróbuj dodać do listy odtwarzania kilka szybkich, energicznych piosenek. Wybór piosenek, które zawierają takie słowa, jak szybkie, mocne może być świetnym sposobem na poprawę nastroju i motywacji do wykonania treningu. Po prostu wyszukaj w swoich stacjach muzycznych „trening” lub „cardio”, aby zobaczyć, co lubią inni.

  • Ustaw alarm
Dla niektórych motywacja wymaga ciągłego przypominania. W porządku. Nie siedź i nie czekaj na motywację do uderzenia, ale raczej spraw, aby się stało. Ustaw codzienny alarm, aby zasznurować trampki, wykonać podstawową pracę, a nawet po prostu sprawdzić swoje cele treningowe.

  • Wykorzystaj swoje mocne strony
Motywacja może spaść, gdy czujesz się nieustannie pobudzany po ciężkich treningach, podczas których Twoje wyniki nie pokazują wzrostu prędkości, mocy ani przebiegu. Wyjdź i rób swoje ulubione treningi, w których wiesz, że jesteś dobry i które sprawiają, że czujesz się dobrze. Może to być praca na torze, sprinty, przysiady, zajęcia na siłowni ... cokolwiek. Poczujesz się gotowy do podjęcia tych trudnych treningów, gdy odniesiesz mały sukces za pasem.

  • Łącz się z innymi
Dołącz do grupy na Facebooku lub innego forum czatu z innymi sportowcami o tych samych zainteresowaniach sportowych. Możliwość omawiania problemów, wyścigów, sprzętu, tras i nie tylko z innymi sprawi, że poczujesz się bardziej zaangażowany. Udzielanie porad lub wsparcia innym może również poprawić twoje samopoczucie o sporcie.

  • Spróbuj czegoś nowego
Kiedy wydaje się, że postęp się zatrzymał lub nie idzie dobrze, znalezienie sukcesu w innych obszarach może stanowić wyjątkowe wyzwanie, aby zmotywować trening. Uprawiaj sport, którego nie znasz, wypróbuj zajęcia fitness lub domowe nagrania wideo z treningów, które chciałeś przetestować.
Zaufane Opinie IdoSell
4.36 / 5.00 906 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2020-01-21
Bardzo dobra obsługa
2020-01-21
Sprzęt jak i obsługa na bardzo dobrym poziomie.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel